Ik ben mijn wachtwoord vergeten, waar kan ik deze opvragen?
U kunt middels 'wachtwoord vergeten' uw wachtwoord opnieuw aanmaken. Hiervoor heeft u uw gebruikersnaam en uw e-mailadres nodig.
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat moet ik doen?
U kunt middels 'Gebruikersnaam vergeten' uw gebruikersnaam opvragen. Hiervoor heeft u uw Mijn Duinweide beleggingsrekeningnummer en uw e-mailadres nodig.
Ik ben mijn Authenticator verificatiecode voor mijn account kwijt (2FA), wat moet ik doen?
Wij kunnen voor u een reset uitvoeren op de door u eerder ingestelde 2FA verificatiemethode.
Neemt u hiervoor s.v.p. contact met ons op per email: info@duinweide.nl
Het lukt me alsnog niet om in te loggen, wat moet ik doen?
- Controleer of er onverhoopt geen typfout in uw wachtwoord is geslopen. Het kan helpen om uw wachtwoord eerst op een andere plek in te typen waar u hem kunt lezen en controleren en deze vervolgens te kopiëren en te plakken in het wachtwoord veld.
- Gebruikt u de juiste gebruikersnaam die bij uw wachtwoord hoort?
- Indien u problemen blijft houden, neemt u dan contact met ons op per email: info@duinweide.nl